Speak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php den kalma el alışkanlığı kullanıyorum iyidir iyi
PHP' ile birlikte kullandığımda bana da zorunlu gibi geliyordu. Python'a geçtikten sonra, "Python'dan kalan el alışkınlığı oldu" Kullanmıyorum.