Bazen Javascript kodunu minify etmek istediğimde veya Babel ile yazıp derlemek istediğimde kullanıyorum, kullanmadığımız takdirde problemler çıkartabiliyor. Yoksa kullanmamak çok çok daha rahat bana göre