Arkadaşlar merhaba,
ASP bir web sitesi var. FTP verdiler bunun database'ine nasıl bağlanabilirim yardımcı olur musunuz?
Klasörlerin içinde database.pdb diye bir dosya var bu mudur database?
Buysa bunu nasıl açıyorum ?
2-3 tane üyelik kaydını silmem gerekiyor.
ASP web sitesinde database nasıl bağlanırım?
8
●617
- 23-10-2017, 10:06:58
- 23-10-2017, 10:45:04Keyifli haftalar,
kod içinde connectionstring i bulursan hangi database in kullanıldığını öğrenirsin.
her database in silme eklem işlemi birbirlerine benzeseler de farklıdır.
database ini bulursan yardımcı olmaya çalışırım. - 23-10-2017, 11:01:51Accsess veritabanıysa .mdb dir, bilgisayarına indirip gerekli silme düzenleme işlerini yapabilirsin hocam veya kodlamaylada yapabilirsin
http://www.eyurtsever.com/index.php/...ilme-islemleri - 24-10-2017, 14:33:57ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefreguencey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerhabalar tekrardan sorun kıyamet oldu kaç gündür bununla uğraşıyoruzlovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ASP bilgim yok yardımcı olabilir misiniz;
database ile ilgili iki kod gördüm;
"Server=.\SQLEXPRESS;Database=splastdb;User ID=ilyas;Password="
<connectionStrings>
<add name="ApplicationServices" connectionString="data source=.\SQLEXPRESS;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspn etdb.mdf;User Instance=true" providerName="System.Data.SqlClient" />
</connectionStrings>
Bu arada arkadaşlar, siteyi yapan arkadaşa sorduğumda ben database'in yedeğini ftpye attım dedi. BAK uzantılı bir dosya mevcut bunu neyle açarım yada açınca nereye atacağım bu yedeği düzenledikten sonra? - 24-10-2017, 15:07:21Tekrar selamlar,Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sql express ile barındırılan bir database iniz var. splastdb adında bir database inize ilyas kullanıcı adı ve oradaki şifre ile bağlanabilirsiniz.
sql express ve mdf bağlantısı için de sql management studio indirmenizde fayda var. kolayca db ye bağlanabilir ve gerekli değişikliği yapabilirsiniz.
sql management studio (ücretsizdir) link :=> sql management studio
konu ile ilgili görsel video linki =>
youtube linki - 24-10-2017, 15:13:40hocam, bana uzak masaüstü bağlantısı vermediler. Sorduğumda yokmuş uzak masaüstü bağlantısı. Bana verdikleri ip ve bu bilgilerde uzaktan database'e bağlanabilir miyim?ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2017, 15:49:29uzak masaüstü ile database ye bağlanmanın alakası yok. sql mangement studio programını indirerek ip veya domain adresinizi yazıp kullanıcı adı ve şifrenizle bağlanabilirsiniz.Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sql mangement studio nun nasıl kullanıldığını internetteki ilgili videolardan görebilirsiniz.
UMARIM, sql server ayarlarında uzaktan bağlantı izni vardır. Eğer yoksa hosting şirketinden izin vermesini isteyebilirsiniz.. - 24-10-2017, 15:57:50ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSöylemiş olduğunuz programdanda defalarca kez denedim her hangi bir bağlantı kuramadım.lovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
