• 23-10-2017, 10:06:58
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    ASP bir web sitesi var. FTP verdiler bunun database'ine nasıl bağlanabilirim yardımcı olur musunuz?
    Klasörlerin içinde database.pdb diye bir dosya var bu mudur database?
    Buysa bunu nasıl açıyorum ?
    2-3 tane üyelik kaydını silmem gerekiyor.
  • 23-10-2017, 10:45:04
    #2
    Keyifli haftalar,
    kod içinde connectionstring i bulursan hangi database in kullanıldığını öğrenirsin.
    her database in silme eklem işlemi birbirlerine benzeseler de farklıdır.
    database ini bulursan yardımcı olmaya çalışırım.
  • 23-10-2017, 11:01:51
    #3
    Accsess veritabanıysa .mdb dir, bilgisayarına indirip gerekli silme düzenleme işlerini yapabilirsin hocam veya kodlamaylada yapabilirsin
    http://www.eyurtsever.com/index.php/...ilme-islemleri
  • 24-10-2017, 14:11:12
    #4
    eğer mssql ise kontrol paneline ihtiyaç olacak.. sql management studio ile bağlanabilirsin. Access veritabanı ise dosyaların içinde .mdb dosyasını aratıp bilgisayarına yükleyip office programı ile açabilirsin..
  • 24-10-2017, 14:33:57
    #5
    ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyifli haftalar,
    kod içinde connectionstring i bulursan hangi database in kullanıldığını öğrenirsin.
    her database in silme eklem işlemi birbirlerine benzeseler de farklıdır.
    database ini bulursan yardımcı olmaya çalışırım.
    freguencey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Accsess veritabanıysa .mdb dir, bilgisayarına indirip gerekli silme düzenleme işlerini yapabilirsin hocam veya kodlamaylada yapabilirsin
    http://www.eyurtsever.com/index.php/...ilme-islemleri
    lovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer mssql ise kontrol paneline ihtiyaç olacak.. sql management studio ile bağlanabilirsin. Access veritabanı ise dosyaların içinde .mdb dosyasını aratıp bilgisayarına yükleyip office programı ile açabilirsin..
    Merhabalar tekrardan sorun kıyamet oldu kaç gündür bununla uğraşıyoruz
    ASP bilgim yok yardımcı olabilir misiniz;

    database ile ilgili iki kod gördüm;

    "Server=.\SQLEXPRESS;Database=splastdb;User ID=ilyas;Password="

    <connectionStrings>
    <add name="ApplicationServices" connectionString="data source=.\SQLEXPRESS;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspn etdb.mdf;User Instance=true" providerName="System.Data.SqlClient" />
    </connectionStrings>

    Bu arada arkadaşlar, siteyi yapan arkadaşa sorduğumda ben database'in yedeğini ftpye attım dedi. BAK uzantılı bir dosya mevcut bunu neyle açarım yada açınca nereye atacağım bu yedeği düzenledikten sonra?
  • 24-10-2017, 15:07:21
    #6
    Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar tekrardan sorun kıyamet oldu kaç gündür bununla uğraşıyoruz
    ASP bilgim yok yardımcı olabilir misiniz;

    database ile ilgili iki kod gördüm;

    "Server=.\SQLEXPRESS;Database=splastdb;User ID=ilyas;Password="

    <connectionStrings>
    <add name="ApplicationServices" connectionString="data source=.\SQLEXPRESS;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspn etdb.mdf;User Instance=true" providerName="System.Data.SqlClient" />
    </connectionStrings>

    Bu arada arkadaşlar, siteyi yapan arkadaşa sorduğumda ben database'in yedeğini ftpye attım dedi. BAK uzantılı bir dosya mevcut bunu neyle açarım yada açınca nereye atacağım bu yedeği düzenledikten sonra?
    Tekrar selamlar,
    sql express ile barındırılan bir database iniz var. splastdb adında bir database inize ilyas kullanıcı adı ve oradaki şifre ile bağlanabilirsiniz.
    sql express ve mdf bağlantısı için de sql management studio indirmenizde fayda var. kolayca db ye bağlanabilir ve gerekli değişikliği yapabilirsiniz.
    sql management studio (ücretsizdir) link :=> sql management studio
    konu ile ilgili görsel video linki =>
    youtube linki
  • 24-10-2017, 15:13:40
    #7
    ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar selamlar,
    sql express ile barındırılan bir database iniz var. splastdb adında bir database inize ilyas kullanıcı adı ve oradaki şifre ile bağlanabilirsiniz.
    sql express ve mdf bağlantısı için de sql management studio indirmenizde fayda var. kolayca db ye bağlanabilir ve gerekli değişikliği yapabilirsiniz.
    sql management studio (ücretsizdir) link :=> sql management studio
    konu ile ilgili görsel video linki =>
    youtube linki
    hocam, bana uzak masaüstü bağlantısı vermediler. Sorduğumda yokmuş uzak masaüstü bağlantısı. Bana verdikleri ip ve bu bilgilerde uzaktan database'e bağlanabilir miyim?
  • 24-10-2017, 15:49:29
    #8
    Creative08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam, bana uzak masaüstü bağlantısı vermediler. Sorduğumda yokmuş uzak masaüstü bağlantısı. Bana verdikleri ip ve bu bilgilerde uzaktan database'e bağlanabilir miyim?
    uzak masaüstü ile database ye bağlanmanın alakası yok. sql mangement studio programını indirerek ip veya domain adresinizi yazıp kullanıcı adı ve şifrenizle bağlanabilirsiniz.
    sql mangement studio nun nasıl kullanıldığını internetteki ilgili videolardan görebilirsiniz.
    UMARIM, sql server ayarlarında uzaktan bağlantı izni vardır. Eğer yoksa hosting şirketinden izin vermesini isteyebilirsiniz..
  • 24-10-2017, 15:57:50
    #9
    ZarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar selamlar,
    sql express ile barındırılan bir database iniz var. splastdb adında bir database inize ilyas kullanıcı adı ve oradaki şifre ile bağlanabilirsiniz.
    sql express ve mdf bağlantısı için de sql management studio indirmenizde fayda var. kolayca db ye bağlanabilir ve gerekli değişikliği yapabilirsiniz.
    sql management studio (ücretsizdir) link :=> sql management studio
    konu ile ilgili görsel video linki =>
    youtube linki
    lovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzak masaüstü ile database ye bağlanmanın alakası yok. sql mangement studio programını indirerek ip veya domain adresinizi yazıp kullanıcı adı ve şifrenizle bağlanabilirsiniz.
    sql mangement studio nun nasıl kullanıldığını internetteki ilgili videolardan görebilirsiniz.
    UMARIM, sql server ayarlarında uzaktan bağlantı izni vardır. Eğer yoksa hosting şirketinden izin vermesini isteyebilirsiniz..
    Söylemiş olduğunuz programdanda defalarca kez denedim her hangi bir bağlantı kuramadım.