Arkadaşlar merhaba,
ASP bir web sitesi var. FTP verdiler bunun database'ine nasıl bağlanabilirim yardımcı olur musunuz?
Klasörlerin içinde database.pdb diye bir dosya var bu mudur database?
Buysa bunu nasıl açıyorum ?
2-3 tane üyelik kaydını silmem gerekiyor.