Keyifli haftalar,
kod içinde connectionstring i bulursan hangi database in kullanıldığını öğrenirsin.
her database in silme eklem işlemi birbirlerine benzeseler de farklıdır.
database ini bulursan yardımcı olmaya çalışırım.
eğer mssql ise kontrol paneline ihtiyaç olacak.. sql management studio ile bağlanabilirsin. Access veritabanı ise dosyaların içinde .mdb dosyasını aratıp bilgisayarına yükleyip office programı ile açabilirsin..
Merhabalar tekrardan sorun kıyamet oldu kaç gündür bununla uğraşıyoruz

ASP bilgim yok yardımcı olabilir misiniz;
database ile ilgili iki kod gördüm;
"Server=.\SQLEXPRESS;Database=splastdb;User ID=ilyas;Password="
<connectionStrings>
<add name="ApplicationServices" connectionString="data source=.\SQLEXPRESS;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspn etdb.mdf;User Instance=true" providerName="System.Data.SqlClient" />
</connectionStrings>
Bu arada arkadaşlar, siteyi yapan arkadaşa sorduğumda ben database'in yedeğini ftpye attım dedi. BAK uzantılı bir dosya mevcut bunu neyle açarım yada açınca nereye atacağım bu yedeği düzenledikten sonra?