• 11-05-2008, 02:24:05
    #1
    siteme internet explorer da konu açamıyorum..

    Alıntı
    Oturumunuz zaman aşımına uğradığı için mesajınız gönderilemiyor. Tekrar giriş yaparak mesajınızı yeniden göndermeyi deneyin.
    hatasını alıyorum, ancak firefox da sorunsuz...

    nedeni ne olabilir..

    Teşekkürler.
  • 11-05-2008, 03:36:36
    #2
    (:

    /Admin / Forum Bakımı / hata kayıtlarını Silin ve

    Ayarları_onar.php Dosyasını KUllanarak Cooike Bilgilerini Önerilen yaparsanız Sorun kalmaz.
  • 11-05-2008, 03:58:41
    #3
    SmfGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (:

    /Admin / Forum Bakımı / hata kayıtlarını Silin ve

    Ayarları_onar.php Dosyasını KUllanarak Cooike Bilgilerini Önerilen yaparsanız Sorun kalmaz.
    dediklerinizi adım adım yaptım fakat sorun devam ediyor
  • 11-05-2008, 04:38:45
    #4
    Peki Domain İframe yönlendirmelimi ?

    mesela xxx adresine bbb den mi giriş yapıyorsunuz

    demo üyelik ve link alabilirmiyim size zahmet olmassa
  • 11-05-2008, 04:47:35
    #5
    Sitenizde Hiç Bir Sorun Yok Suan deneme olarak konu actım.

    İnternet Expolerinizde Sorun Olabilir Aklıma ilk gelen Cacheler'dir

    Bunun İçin

    Araclar ,> İnternet Secenekleri ,> Ayarlar ,> Dosyayı Görüntüleyip İçini Bosaltınız ve İe Tekrar Calıstırın
  • 11-05-2008, 05:15:41
    #6
    SmfGrup yardımınız için teşekkürler,

    son önerinizide uyguladım ama olmadı, neyse ziyanı yok nasıl olsa ben firefox kullanıyorum. Bakalım ofisteki ie da sorun var mı ?
    Bir sorun olursa tekrardan sizi rahatsız edeceğim

    iyi geceler.
  • 11-05-2008, 05:57:17
    #7
    Tabiki. Ben Sitenizde Cirit Attım Hiç bir sorun yok (: Reklamlrar konular hepsi Süper Calısıyor. Dikakt eddiyseniz konu bile actım