internet explorer da konu açamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
internet explorer da konu açamıyorum
6
●
677
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
internet explorer da konu açamıyorum
11-05-2008, 02:24:05
#1
Abraxas
siteme internet explorer da konu açamıyorum..
Alıntı
Oturumunuz zaman aşımına uğradığı için mesajınız gönderilemiyor. Tekrar giriş yaparak mesajınızı yeniden göndermeyi deneyin.
hatasını alıyorum, ancak firefox da sorunsuz...
nedeni ne olabilir..
Teşekkürler.
11-05-2008, 03:36:36
#2
SmfGrup
(:
/Admin / Forum Bakımı / hata kayıtlarını Silin ve
Ayarları_onar.php Dosyasını KUllanarak Cooike Bilgilerini Önerilen yaparsanız Sorun kalmaz.
11-05-2008, 03:58:41
#3
Abraxas
SmfGrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
(:
/Admin / Forum Bakımı / hata kayıtlarını Silin ve
Ayarları_onar.php Dosyasını KUllanarak Cooike Bilgilerini Önerilen yaparsanız Sorun kalmaz.
dediklerinizi adım adım yaptım fakat sorun devam ediyor
11-05-2008, 04:38:45
#4
SmfGrup
Peki Domain İframe yönlendirmelimi ?
mesela xxx adresine bbb den mi giriş yapıyorsunuz
demo üyelik ve link alabilirmiyim size zahmet olmassa
11-05-2008, 04:47:35
#5
SmfGrup
Sitenizde Hiç Bir Sorun Yok Suan deneme olarak konu actım.
İnternet Expolerinizde Sorun Olabilir Aklıma ilk gelen Cacheler'dir
Bunun İçin
Araclar ,> İnternet Secenekleri ,> Ayarlar ,> Dosyayı Görüntüleyip İçini Bosaltınız ve İe Tekrar Calıstırın
11-05-2008, 05:15:41
#6
Abraxas
SmfGrup
yardımınız için teşekkürler,
son önerinizide uyguladım ama olmadı, neyse ziyanı yok nasıl olsa ben firefox kullanıyorum. Bakalım ofisteki ie da sorun var mı ?
Bir sorun olursa tekrardan sizi rahatsız edeceğim
iyi geceler.
11-05-2008, 05:57:17
#7
SmfGrup
Tabiki. Ben Sitenizde Cirit Attım Hiç bir sorun yok (: Reklamlrar konular hepsi Süper Calısıyor. Dikakt eddiyseniz konu bile actım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler