Konu
internet explorer da konu açamıyorum
11-05-2008, 04:38:45
#4
SmfGrup
Peki Domain İframe yönlendirmelimi ?
mesela xxx adresine bbb den mi giriş yapıyorsunuz
demo üyelik ve link alabilirmiyim size zahmet olmassa