siteme internet explorer da konu açamıyorum..
Alıntı
Oturumunuz zaman aşımına uğradığı için mesajınız gönderilemiyor. Tekrar giriş yaparak mesajınızı yeniden göndermeyi deneyin.
hatasını alıyorum, ancak firefox da sorunsuz...
nedeni ne olabilir..
Teşekkürler.