Konu
internet explorer da konu açamıyorum
11-05-2008, 05:15:41
#6
Abraxas
SmfGrup
yardımınız için teşekkürler,
son önerinizide uyguladım ama olmadı, neyse ziyanı yok nasıl olsa ben firefox kullanıyorum. Bakalım ofisteki ie da sorun var mı ?
Bir sorun olursa tekrardan sizi rahatsız edeceğim
iyi geceler.