SmfGrup yardımınız için teşekkürler,

son önerinizide uyguladım ama olmadı, neyse ziyanı yok nasıl olsa ben firefox kullanıyorum. Bakalım ofisteki ie da sorun var mı ?
Bir sorun olursa tekrardan sizi rahatsız edeceğim

iyi geceler.