merhaba arkadaşlar bir sitem var şu ana kadar iyiydi fakat
hit 2ok üstüne online sayısı 200 -300 arasına gelmeye başladıktan sonra hem o site hemde sunucu acayip kasmaya başladı. ilk olarka yeni sunucu siparişi verdim.
veri tabanı access olması bu kasmaya neden oluyordur herhalde diye düşünüyorum?
o yüzden MYSQL veri tabanına geçiş yapıcam ama bir arkadaştan yardım istedim tabi bir anda direk uyarlamam imkamsız zamanda dar.
sizce access veri tabanı kullanamam bu kasmalardaki etkisini nedir. beni aynıdınlatabilir misiniz?
Asp veritabanı kasma
18
●1.815
- 04-05-2008, 22:59:19
- 05-05-2008, 00:27:45evet accses veri tabanındandır kasma sebebi büyük ihtimal accses veri tabanı cok fazla giriş cıkısda kasma yapıyor buda yavaslamaya neden olur
- 05-05-2008, 02:04:57kodlarını kontrol et ve daha sonra log kayıtlarını kapat. Eğer ki yine kasma olursa mysql'e geç. Millet access kötüdür der ama kimse test etmemiştir. Bunu unutma!
Şuan 20k lık sitem access tabanında her hangi bir kasması yok. Ancak kodları kapamazsan ve log kaydı tutarsan siten kasar bunu unutma - 05-05-2008, 19:29:36plesk panel web dizinlerinden ayarlara gir ordan kapatabilirsindeath_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2008, 18:17:26ok saol bu arada sunucu hardisk dolmuş beğer tüm sitelerin log kayıtları açık olduğu için 60gb log kayıt birikmiş
benimki pek büyük sayılmaz gerçi