kodlarını kontrol et ve daha sonra log kayıtlarını kapat. Eğer ki yine kasma olursa mysql'e geç. Millet access kötüdür der ama kimse test etmemiştir. Bunu unutma!
Şuan 20k lık sitem access tabanında her hangi bir kasması yok. Ancak kodları kapamazsan ve log kaydı tutarsan siten kasar bunu unutma