merhaba arkadaşlar bir sitem var şu ana kadar iyiydi fakat
hit 2ok üstüne online sayısı 200 -300 arasına gelmeye başladıktan sonra hem o site hemde sunucu acayip kasmaya başladı. ilk olarka yeni sunucu siparişi verdim.
veri tabanı access olması bu kasmaya neden oluyordur herhalde diye düşünüyorum?
o yüzden MYSQL veri tabanına geçiş yapıcam ama bir arkadaştan yardım istedim tabi bir anda direk uyarlamam imkamsız zamanda dar.
sizce access veri tabanı kullanamam bu kasmalardaki etkisini nedir. beni aynıdınlatabilir misiniz?