Anket Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 188
Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
PhpBB
%15,96 (30 Oy)
SMF
%43,09 (81 Oy)
MyBB
%32,45 (61 Oy)
Phorum
%1,06 (2 Oy)
IPB
%1,06 (2 Oy)
YaBB
%0 (0 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%6,38 (12 Oy)
  • 11-04-2008, 22:28:44
    #28
    Mybb ve Phpbb ( 2 ve 3 serisi ) SMF sürekli sorun çıkarıyor Ayrıca IPB lisanslı forumdur.
  • 11-04-2008, 22:30:23
    #29
    Misafir
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phpbb ci bir ben mi varım burada
    Phpbb'den şaşmam , özellikle yakusha 2.9.1'den
  • 11-04-2008, 22:30:51
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Sanırım SMF'dir.

    Ben bugüne kadar vBulletin dışında hiç kullanmadım. Bedava olarak SMF'nin en iyi olduğu kanısındayım.
  • 12-04-2008, 00:04:24
    #31
    şuanda kadar hep mybb kullandım ve smf ama phpbb3 e geçtğimden beri en güzel hoş olarak phpbb geldi bana göre phpbb yi öneiririm ama çok karışık ve zor bir sistemi olan bişey ve mod kurmalarıda biraz karışık
  • 08-09-2008, 18:52:02
    #32
    bence de smf ii..
  • 10-09-2008, 19:01:42
    #33
    PhpBB
  • 28-10-2008, 15:22:45
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gukti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asıl Phorum'cu tek ben varım
    o kadar emin olma gukti
  • 28-10-2008, 15:24:16
    #35
    smf öenririrm
  • 28-10-2008, 15:27:13
    #36
    AEF bence en güzel bedava script