Anket Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 188
Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
PhpBB
%15,96 (30 Oy)
SMF
%43,09 (81 Oy)
MyBB
%32,45 (61 Oy)
Phorum
%1,06 (2 Oy)
IPB
%1,06 (2 Oy)
YaBB
%0 (0 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%6,38 (12 Oy)
  • 06-04-2008, 18:55:06
    #19
    Smf
  • 06-04-2008, 18:57:39
    #20
    phpbb ci bir ben mi varım burada
  • 06-04-2008, 19:03:07
    #21
    MyBB tabi ki kolay,kullanışlı eklentiler çok kolay yükleniyor çok güzel temalara sahip vs. vs.
  • 06-04-2008, 19:07:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    smf
  • 06-04-2008, 19:11:28
    #23
    Mybb
  • 06-04-2008, 19:23:31
    #24
    Üyeliği durduruldu
    mybb...
  • 06-04-2008, 21:02:50
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    phpbb ci bir ben mi varım burada
    asıl Phorum'cu tek ben varım
  • 06-04-2008, 21:08:48
    #26
    Ücretsiz olarak en iyi gözümde;

    1. MyBB
    2. PhpBB

    Mybb, kendini çok geliştirdi. Ücretli bir yazılım olan vBulletin stilinde bir sistem. Buda ona artı kazandırıyor. Son zamanlarda çıkacak olan 1.4 versiyonu ile sanırım büyük bir ilği toplayacak...

    PhpBB, çok güzel fakat gelişim çok fazla olmuyor. Sistemin üzerine hem yama yaparak devam ediyor... Biraz daha gelişime açık olsa daha güzel olacak...
  • 06-04-2008, 21:14:01
    #27
    Vbulletin kullanmanı öneririm açıkcası.

    Ama ücretsiz aradığın için önerim olamayacak gibi, MyBB biraz iyi bana göre.Vbulletin' e çok benzediğinden olsa gerek.

    Phpbb, SMF hiç hoşuma gitmeyen scriptler benim.Ama onlar da iyidir.