Anket Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 188
Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
PhpBB
%15,96 (30 Oy)
SMF
%43,09 (81 Oy)
MyBB
%32,45 (61 Oy)
Phorum
%1,06 (2 Oy)
IPB
%1,06 (2 Oy)
YaBB
%0 (0 Oy)
Diğer (Belirtiniz)
%6,38 (12 Oy)
  • 06-04-2008, 14:15:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizce en iyi bedava forum scripti hangisi?
  • 06-04-2008, 14:17:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tabii ki, Simplemachines 'in ürünü olan SMF
  • 06-04-2008, 14:21:40
    #3
    Benim gözlemlediğim kadarı ile Smf yükselişte ama phpBBde yabana atmamak lazım..
  • 06-04-2008, 14:21:56
    #4
    phpcoder ankete de oy verir misin erken cevapladın biraz
  • 06-04-2008, 14:22:37
    #5
    SMF Bence.
  • 06-04-2008, 14:24:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mybb sonra SMF
  • 06-04-2008, 14:24:28
    #7
    Benim en çok hoşuma giden Phorum. Tr'de her ne kadar çok fazla bilinmese de gayet kullanışlı ve sade. Ayrıca MyBB'de çok hoş
  • 06-04-2008, 14:27:14
    #8
    Mybb
  • 06-04-2008, 14:30:56
    #9
    Şu ana kadar hiç MyBB Kullanmadım ama son zamanlarda yaptıkları yenilikler sayesinde bayağı bir yükselişteler.SMF Her zaman kullandım.Güzel eklentileri yamaları ve temaları var.Ama yeterli olmuyor maalesef.Sanırım Hala SEO sıkıntısı yaşanıyor.
    Cevabım 1. MyBB 2. SMF