Vbulletin kullanmanı öneririm açıkcası.

Ama ücretsiz aradığın için önerim olamayacak gibi, MyBB biraz iyi bana göre.Vbulletin' e çok benzediğinden olsa gerek.

Phpbb, SMF hiç hoşuma gitmeyen scriptler benim.Ama onlar da iyidir.