Konu
En iyi bedava forum scripti
06-04-2008, 21:14:01
#27
BEYZADE
Vbulletin kullanmanı öneririm açıkcası.
Ama ücretsiz aradığın için önerim olamayacak gibi, MyBB biraz iyi bana göre.Vbulletin' e çok benzediğinden olsa gerek.
Phpbb, SMF hiç hoşuma gitmeyen scriptler benim.Ama onlar da iyidir.