şuanda kadar hep mybb kullandım ve smf ama phpbb3 e geçtğimden beri en güzel hoş olarak phpbb geldi bana göre phpbb yi öneiririm ama çok karışık ve zor bir sistemi olan bişey ve mod kurmalarıda biraz karışık