• 03-10-2015, 19:05:10
    #10
    Onursal Üye
    Xml dosyası senin sunucun üzerinde mi?
  • 03-10-2015, 19:24:03
    #11
    Eğer değilse, sunucu tarafında düzenleme yapman gerekecek,

    header("Access-Control-Allow-Origin: http://yourdomain-you-are-connecting-from.com");

    yada tümü için

    header("Access-Control-Allow-Origin");

    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xml dosyası senin sunucun üzerinde mi?
  • 03-10-2015, 20:40:55
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kodlama hakkında bilgim var ama virgül ekledim diyorum. Ayrıca internette farklı kodlarda denedim olmadı. hangi jquery kütüphanesini eklediniz
    Direk sizin kodları kopyaladım. Kodlarda sorun yok arkadaşların dediği gibi xml izinlerdi veya mime tanımlamasında sorun olabilir.

    SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-10-2015, 12:59:30
    #13
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xml dosyası senin sunucun üzerinde mi?
    Portal sitesi için chrome uygulamasına rss reader yapıyorum. Xml dosyası benim sucuda olacak.

    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer değilse, sunucu tarafında düzenleme yapman gerekecek,

    header("Access-Control-Allow-Origin: http://yourdomain-you-are-connecting-from.com");

    yada tümü için

    header("Access-Control-Allow-Origin");
    Hocam dosyam php değil html formatında.

    Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk sizin kodları kopyaladım. Kodlarda sorun yok arkadaşların dediği gibi xml izinlerdi veya mime tanımlamasında sorun olabilir.

    SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    <!DOCTYPE html>
    <head>
    	<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
    	<title>RSS Reader</title>
    	<script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-2.1.4.min.js"></script>
    	
    	
    	<script type="text/javascript">
    		$(document).ready(function(){
    			$.ajax({
    				type: "GET",
    				url: "veri.xml",
    				dataType: "xml",
    				success: function(xml) {
    					alert("başarılı");
    				},
    				error: function() {
    					alert("The XML File could not be processed correctly.");
    				},
    			});
    		});
    	</script>
    </head>
    <body>
    
    
    </body>
    </html>
    Error'den sonra virgül koymam gerekiyordu değil mi ? Ekledim ama error fonksiyonu çalışıyor hala.
  • 18-10-2015, 15:30:31
    #14
    error dan sonraki virgülü kaldırman gerekir.Son nesneden sonra virgül olmaz.
  • 18-10-2015, 19:36:55
    #15
    trflash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    error dan sonraki virgülü kaldırman gerekir.Son nesneden sonra virgül olmaz.
    Kaldırdım yine error fonksiyonu çalışıyor
  • 19-10-2015, 09:55:37
    #16
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaldırdım yine error fonksiyonu çalışıyor






    XML dosyan projende olmalı.
    "http://site.com/hello.xml" şeklinde değil.
    Direkt dizinden yol göstermelisin bu şekilde yaparsan sorunsuz şekilde xml i okursun ve içindeki verileri örnekte ki gibi yazdırabilirsin.

    Kolay gelsin.
  • 19-10-2015, 09:57:13
    #17
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle












    XML dosyan projende olmalı.

    "http://site.com/hello.xml" şeklinde değil.

    Direkt dizinden yol göstermelisin bu şekilde yaparsan sorunsuz şekilde xml i okursun ve içindeki verileri örnekte ki gibi yazdırabilirsin.



    Kolay gelsin.

    Zaten local'de çalışıyorum. index.html nerde ise xml dosyamda ana klasörde


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 19-10-2015, 10:46:57
    #18
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten local'de çalışıyorum. index.html nerde ise xml dosyamda ana klasörde


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Olmama şansı %0 kodlarını yaptıklarını iyi kontrol et derim.