jQuery ile XML Veri Çekimi ?
22
●1.351
- 03-10-2015, 19:24:03Eğer değilse, sunucu tarafında düzenleme yapman gerekecek,
header("Access-Control-Allow-Origin: http://yourdomain-you-are-connecting-from.com");
yada tümü için
header("Access-Control-Allow-Origin
");
EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-10-2015, 20:40:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Direk sizin kodları kopyaladım. Kodlarda sorun yok arkadaşların dediği gibi xml izinlerdi veya mime tanımlamasında sorun olabilir.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 18-10-2015, 12:59:30Portal sitesi için chrome uygulamasına rss reader yapıyorum. Xml dosyası benim sucuda olacak.EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dosyam php değil html formatında.samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle<!DOCTYPE html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> <title>RSS Reader</title> <script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-2.1.4.min.js"></script> <script type="text/javascript"> $(document).ready(function(){ $.ajax({ type: "GET", url: "veri.xml", dataType: "xml", success: function(xml) { alert("başarılı"); }, error: function() { alert("The XML File could not be processed correctly."); }, }); }); </script> </head> <body> </body> </html>Error'den sonra virgül koymam gerekiyordu değil mi ? Ekledim ama error fonksiyonu çalışıyor hala. - 18-10-2015, 19:36:55Kaldırdım yine error fonksiyonu çalışıyortrflash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2015, 09:55:37aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



XML dosyan projende olmalı.
"http://site.com/hello.xml" şeklinde değil.
Direkt dizinden yol göstermelisin bu şekilde yaparsan sorunsuz şekilde xml i okursun ve içindeki verileri örnekte ki gibi yazdırabilirsin.
Kolay gelsin. - 19-10-2015, 09:57:13alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten local'de çalışıyorum. index.html nerde ise xml dosyamda ana klasörde
Sent from my iPhone using Tapatalk - 19-10-2015, 10:46:57Olmama şansı %0aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodlarını yaptıklarını iyi kontrol et derim.
");



kodlarını yaptıklarını iyi kontrol et derim.