alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle












XML dosyan projende olmalı.

"http://site.com/hello.xml" şeklinde değil.

Direkt dizinden yol göstermelisin bu şekilde yaparsan sorunsuz şekilde xml i okursun ve içindeki verileri örnekte ki gibi yazdırabilirsin.



Kolay gelsin.

Zaten local'de çalışıyorum. index.html nerde ise xml dosyamda ana klasörde


Sent from my iPhone using Tapatalk