Local'de çalışıyorsun bu nedenle "Cross origin requests are only supported for HTTP." hatası alırsın. F12 ile developer tools'u açıp console tab'ından detaylı görebilirsin.
Ajax requesti http'li bir kaynak bekler. Ya jsonp kullan ya da local'deki çalışmaların için xml'i bir yere upload edip ordan oku.
Local'de çalışıyorsun bu nedenle "Cross origin requests are only supported for HTTP." hatası alırsın. F12 ile developer tools'u açıp console tab'ından detaylı görebilirsin.
Ajax requesti http'li bir kaynak bekler. Ya jsonp kullan ya da local'deki çalışmaların için xml'i bir yere upload edip ordan oku.
Chrome uygulamasında bu mantığı kullanacağım. Yani chrome'da ki kod ile benim sunucudaki xml veriyi çekse yine böyle bir hata verme olasılığı var mı ?
Chrome uygulamasında bu mantığı kullanacağım. Yani chrome'da ki kod ile benim sunucudaki xml veriyi çekse yine böyle bir hata verme olasılığı var mı ?
Browser farketmez. Local üzerinde çalıştığında (tabi eğer local'de iss veya wamp server gibi bir webserver üzerinden çalışmıyorsan ki tahminimce bu şekilde) http'li bir kaynak olmadığından bu hatayı verir.
Eğer webserver üzerinden çalışıyorsam veya http üzerinden xml'i çekiyorsam sorun yaratmaz.