• 19-10-2015, 10:48:04
    #19
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmama şansı %0 kodlarını yaptıklarını iyi kontrol et derim.

    Hocam yaptığınızı zipleyip atar mısınız ? Önceden yaptım da şimdi kim bilir nerede hata var çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 19-10-2015, 13:10:04
    #20
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaptığınızı zipleyip atar mısınız ? Önceden yaptım da şimdi kim bilir nerede hata var çok teşekkürler


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    İndir
  • 19-10-2015, 13:37:38
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Local'de çalışıyorsun bu nedenle "Cross origin requests are only supported for HTTP." hatası alırsın. F12 ile developer tools'u açıp console tab'ından detaylı görebilirsin.
    Ajax requesti http'li bir kaynak bekler. Ya jsonp kullan ya da local'deki çalışmaların için xml'i bir yere upload edip ordan oku.
  • 20-10-2015, 14:34:29
    #22
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Local'de çalışıyorsun bu nedenle "Cross origin requests are only supported for HTTP." hatası alırsın. F12 ile developer tools'u açıp console tab'ından detaylı görebilirsin.
    Ajax requesti http'li bir kaynak bekler. Ya jsonp kullan ya da local'deki çalışmaların için xml'i bir yere upload edip ordan oku.
    Chrome uygulamasında bu mantığı kullanacağım. Yani chrome'da ki kod ile benim sunucudaki xml veriyi çekse yine böyle bir hata verme olasılığı var mı ?
  • 20-10-2015, 22:20:32
    #23
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome uygulamasında bu mantığı kullanacağım. Yani chrome'da ki kod ile benim sunucudaki xml veriyi çekse yine böyle bir hata verme olasılığı var mı ?
    Browser farketmez. Local üzerinde çalıştığında (tabi eğer local'de iss veya wamp server gibi bir webserver üzerinden çalışmıyorsan ki tahminimce bu şekilde) http'li bir kaynak olmadığından bu hatayı verir.
    Eğer webserver üzerinden çalışıyorsam veya http üzerinden xml'i çekiyorsam sorun yaratmaz.