EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xml dosyası senin sunucun üzerinde mi?
Portal sitesi için chrome uygulamasına rss reader yapıyorum. Xml dosyası benim sucuda olacak.

samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer değilse, sunucu tarafında düzenleme yapman gerekecek,

header("Access-Control-Allow-Origin: http://yourdomain-you-are-connecting-from.com");

yada tümü için

header("Access-Control-Allow-Origin");
Hocam dosyam php değil html formatında.

Frans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direk sizin kodları kopyaladım. Kodlarda sorun yok arkadaşların dediği gibi xml izinlerdi veya mime tanımlamasında sorun olabilir.

SM-G900H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
<!DOCTYPE html>
<head>
	<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" />
	<title>RSS Reader</title>
	<script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-2.1.4.min.js"></script>
	
	
	<script type="text/javascript">
		$(document).ready(function(){
			$.ajax({
				type: "GET",
				url: "veri.xml",
				dataType: "xml",
				success: function(xml) {
					alert("başarılı");
				},
				error: function() {
					alert("The XML File could not be processed correctly.");
				},
			});
		});
	</script>
</head>
<body>


</body>
</html>
Error'den sonra virgül koymam gerekiyordu değil mi ? Ekledim ama error fonksiyonu çalışıyor hala.