• 26-04-2015, 16:02:41
    #1
    Merhaba aşağıdaki gibi bir proje var burdaki sorguları yazmam gerekiyor ama sql ' ı oldum olası hiç sevmedim ne yazık ki yapamıyorum bu konuda gerek ücretli gerek ücretsiz olarak yardımcı olabilecek arkadaşlar mesaj atabilirse sevinirim.

    Link ; http://i.imgur.com/7VPsVlv.png

  • 26-04-2015, 16:05:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şimdi siz bunun sorgusunu yazamadan ünvmezunumu olacaksınız ? hemde bilgisayar mühendisliği mi ?

    afedersiniz ama create komutlarını insert komutlarını yazamıyorsanız hiç okula gitmeyin bile boşa vaktinizi harcıyorsunuz..
  • 26-04-2015, 16:20:08
    #3
    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi siz bunun sorgusunu yazamadan ünvmezunumu olacaksınız ? hemde bilgisayar mühendisliği mi ?

    afedersiniz ama create komutlarını insert komutlarını yazamıyorsanız hiç okula gitmeyin bile boşa vaktinizi harcıyorsunuz..
    ben bu derse okulda bile girmiyorum hocam. benim alanım zaten mysql veya veritabanı üzerinde olmayacak 3.sınıfta şeçmeli ders olarak geldi bu sene malesef.
  • 26-04-2015, 16:22:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu derse okulda bile girmiyorum hocam. benim alanım zaten mysql veya veritabanı üzerinde olmayacak 3.sınıfta şeçmeli ders olarak geldi bu sene malesef.
    merak ediyorum alanınız ne ? profilinizde gördüğüm kadarı ile c# yazıyorsunuz c#'da hiç mi sql kullanmayacaksınız ?
  • 26-04-2015, 16:27:38
    #5
    ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ediyorum alanınız ne ? profilinizde gördüğüm kadarı ile c# yazıyorsunuz c#'da hiç mi sql kullanmayacaksınız ?
    C# dilini hobi olarak üzerinde çalışıyorum ve sevdiğim bir dil.

    hocam bizim üniversitede 3 tane alan var.

    Bilgisayar Ağları ve Bilgi Güvenliği Uzmanlık Alanı (AG)
    Sistem Mühendisliği Uzmanlık Alanı (SM)
    Yazılım Mühendisliği Uzmanlık Alanı (YM)

    (YM) bölümü adı üstünde veritabanı sql çeşitli programla dilleri üzerine yoğunlaştırılmış eğitim görüyorlar. kendileri ona göre ders seçebiliyorlar.
    Benim alanım (SM) Üzerine devam ediyor.
    Okulun bana verdiği derslerde zaten bir tane yazılım adına dersim yok.
    http://prntscr.com/6ycsjn
  • 26-04-2015, 16:56:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# dilini hobi olarak üzerinde çalışıyorum ve sevdiğim bir dil.

    hocam bizim üniversitede 3 tane alan var.

    Bilgisayar Ağları ve Bilgi Güvenliği Uzmanlık Alanı (AG)
    Sistem Mühendisliği Uzmanlık Alanı (SM)
    Yazılım Mühendisliği Uzmanlık Alanı (YM)

    (YM) bölümü adı üstünde veritabanı sql çeşitli programla dilleri üzerine yoğunlaştırılmış eğitim görüyorlar. kendileri ona göre ders seçebiliyorlar.
    Benim alanım (SM) Üzerine devam ediyor.
    Okulun bana verdiği derslerde zaten bir tane yazılım adına dersim yok.
    http://prntscr.com/6ycsjn
    öyle ise taktik vereyim sana heidisql kur bilgisayarına oradan ekrandan oluştur tablonu sonra alt kısımda onu oluşturman gereken sql sorgusunu verir böylelikle kod yazmadan yapmış olursun senin için program yazar.