oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu derse okulda bile girmiyorum hocam. benim alanım zaten mysql veya veritabanı üzerinde olmayacak 3.sınıfta şeçmeli ders olarak geldi bu sene malesef.
merak ediyorum alanınız ne ? profilinizde gördüğüm kadarı ile c# yazıyorsunuz c#'da hiç mi sql kullanmayacaksınız ?