şimdi siz bunun sorgusunu yazamadan ünvmezunumu olacaksınız ? hemde bilgisayar mühendisliği mi ?
afedersiniz ama create komutlarını insert komutlarını yazamıyorsanız hiç okula gitmeyin bile boşa vaktinizi harcıyorsunuz..
ben bu derse okulda bile girmiyorum hocam. benim alanım zaten mysql veya veritabanı üzerinde olmayacak 3.sınıfta şeçmeli ders olarak geldi bu sene malesef.