oktayakbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C# dilini hobi olarak üzerinde çalışıyorum ve sevdiğim bir dil.

hocam bizim üniversitede 3 tane alan var.

Bilgisayar Ağları ve Bilgi Güvenliği Uzmanlık Alanı (AG)
Sistem Mühendisliği Uzmanlık Alanı (SM)
Yazılım Mühendisliği Uzmanlık Alanı (YM)

(YM) bölümü adı üstünde veritabanı sql çeşitli programla dilleri üzerine yoğunlaştırılmış eğitim görüyorlar. kendileri ona göre ders seçebiliyorlar.
Benim alanım (SM) Üzerine devam ediyor.
Okulun bana verdiği derslerde zaten bir tane yazılım adına dersim yok.
http://prntscr.com/6ycsjn
öyle ise taktik vereyim sana heidisql kur bilgisayarına oradan ekrandan oluştur tablonu sonra alt kısımda onu oluşturman gereken sql sorgusunu verir böylelikle kod yazmadan yapmış olursun senin için program yazar.