• 12-12-2013, 08:29:46
    #1
    Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
    Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?
  • 13-12-2013, 01:23:15
    #2
    Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
    Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?
    Bir çok yöntem uygulana bilir.

    Örneğin;

    try
    {
        //işlemlerin
    }
    catch(Exception hata)
    {
        //hata oluştu
    //insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin.
    }
  • 13-12-2013, 01:43:09
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    ASP mi? Asp.Net mi?
  • 14-12-2013, 12:20:29
    #4
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok yöntem uygulana bilir.

    Örneğin;

    try
    {
        //işlemlerin
    }
    catch(Exception hata)
    {
        //hata oluştu
    //insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin.
    }
    bu kodlar php de var sanıyordum asp de çalışıyormu(.net siz)
  • 19-12-2013, 18:20:40
    #5
    Arkadaşın bahsettiği C# da kullanılan try catch.
    Try içindeki işlemlerde herhangi bir hata olduğunda yakalanır ve catch kısmında yazılan işlemler yapılır.
    Yani loglama yapmak ve bunları veritabanına kaydetmek istiyorsan catch kısmında veritabanına yazdırmalısın...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:34 --

    İstersen sadece veritabanı değil. Windowsun kendi logları arasına da yazdırabilirsin. (Denetim masasındaki Yönetimsel araçların içinde bulunan.)