Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?
Logların Tutulması
4
●524
- 13-12-2013, 01:23:15Bir çok yöntem uygulana bilir.Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örneğin;
try { //işlemlerin } catch(Exception hata) { //hata oluştu //insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin. } - 14-12-2013, 12:20:29bu kodlar php de var sanıyordum asp de çalışıyormu(.net siz)alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2013, 18:20:40Arkadaşın bahsettiği C# da kullanılan try catch.
Try içindeki işlemlerde herhangi bir hata olduğunda yakalanır ve catch kısmında yazılan işlemler yapılır.
Yani loglama yapmak ve bunları veritabanına kaydetmek istiyorsan catch kısmında veritabanına yazdırmalısın...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:20:40 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:34 --
İstersen sadece veritabanı değil. Windowsun kendi logları arasına da yazdırabilirsin. (Denetim masasındaki Yönetimsel araçların içinde bulunan.)