Konu
Logların Tutulması
12-12-2013, 08:29:46
#1
Karaman
Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?