alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok yöntem uygulana bilir.

Örneğin;

try
{
    //işlemlerin
}
catch(Exception hata)
{
    //hata oluştu
//insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin.
}
bu kodlar php de var sanıyordum asp de çalışıyormu(.net siz)