Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?
Bir çok yöntem uygulana bilir.
Örneğin;
try
{
//işlemlerin
}
catch(Exception hata)
{
//hata oluştu
//insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin.
}