Karaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulama içerisinde oluşabilecek her türlü exception yakalanmalı ve loglanmalıdır.
Bu ödevimde beklenen durumlardan birisi. Bunu veritabanına kaydetmek gerekiyormuş nasıl yapabilirim?
Bir çok yöntem uygulana bilir.

Örneğin;

try
{
    //işlemlerin
}
catch(Exception hata)
{
    //hata oluştu
//insert edeceksin "hata.Message" şeklinde ise hata mesajını alabilirsin.
}