firefox 2 ve alt+s - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
firefox 2 ve alt+s
3
●
610
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
firefox 2 ve alt+s
08-01-2008, 14:24:19
#1
ibrahimd
forumlarda alt+s ile konu açmaya, post atmaya alışmışım. firefox 1 de gayet iyidik de 2 ye geçince bu olay kötü oldu. var mıdır bi çaresi bunun ??
15-01-2008, 19:53:58
#2
ibrahimd
yok mu bi çözüm ya? herşeyin çözümü var, bunun niye yok :S yada geliştiriciler niye böyle bi olayı atlamışlar
15-01-2008, 20:24:42
#3
noxious
alt+s olayı çok güzeldi bende kullanıyordum ff2 ye geçince bayağı zorlandım eksikliğini hissettim
bir çözümü olsa ne de güzel olur
16-01-2008, 13:39:46
#4
phantasmal
Arkadaşlar çözümünü ben şöle buldum: Shift + Alt + s
İlk bakışta zor gibi düşünebilirsiniz ancak ff2 ilk çıktığından beri bu şekilde kullanıyorum ve alışınca eskisinden farksız oluyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler