• 08-01-2008, 14:24:19
    #1
    forumlarda alt+s ile konu açmaya, post atmaya alışmışım. firefox 1 de gayet iyidik de 2 ye geçince bu olay kötü oldu. var mıdır bi çaresi bunun ??
  • 15-01-2008, 19:53:58
    #2
    yok mu bi çözüm ya? herşeyin çözümü var, bunun niye yok :S yada geliştiriciler niye böyle bi olayı atlamışlar
  • 15-01-2008, 20:24:42
    #3
    alt+s olayı çok güzeldi bende kullanıyordum ff2 ye geçince bayağı zorlandım eksikliğini hissettim
    bir çözümü olsa ne de güzel olur
  • 16-01-2008, 13:39:46
    #4
    Arkadaşlar çözümünü ben şöle buldum: Shift + Alt + s

    İlk bakışta zor gibi düşünebilirsiniz ancak ff2 ilk çıktığından beri bu şekilde kullanıyorum ve alışınca eskisinden farksız oluyor