Konu
firefox 2 ve alt+s
16-01-2008, 13:39:46
#4
phantasmal
Arkadaşlar çözümünü ben şöle buldum: Shift + Alt + s
İlk bakışta zor gibi düşünebilirsiniz ancak ff2 ilk çıktığından beri bu şekilde kullanıyorum ve alışınca eskisinden farksız oluyor