Konu
firefox 2 ve alt+s
15-01-2008, 19:53:58
#2
ibrahimd
yok mu bi çözüm ya? herşeyin çözümü var, bunun niye yok :S yada geliştiriciler niye böyle bi olayı atlamışlar