Konu
firefox 2 ve alt+s
15-01-2008, 20:24:42
#3
noxious
alt+s olayı çok güzeldi bende kullanıyordum ff2 ye geçince bayağı zorlandım eksikliğini hissettim
bir çözümü olsa ne de güzel olur