• 12-09-2012, 20:10:35
    #1
    Merhabalar arkadaşlar;

    Kurumsal bir müşterimizin kullandığı SMTP sunucular aynı zamanda uzak masa üstü üzerinden mail programının çalışma için kullanılıyor. Mevcur kullanılan program cool sender programı.

    Cpu talan etmekte üstüne yok malefki. bu durumdan hem hizmet sağlayıcı firma olarak biz hemde müşterimiz bu konudan sıkılmış durumda.

    Kullanan eden bilen arkadaşlarımız varsa program tavsiyesi alabilirmiyiz ?

    Konuyu neden buraya açtım . vds sunucuda barındığından programın sanal sunucularda denenmiş olup cpu dostu bişeyler olması gerekmekte.

    Saygılarımla
  • 12-09-2012, 22:57:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mail list kaç milyon ? ayriyetten sunucu bilgilerini alabilirmiyim ?
  • 12-09-2012, 23:52:44
    #3
    400.000 bine yakın list var fakat aktif olarak bir kısmı kullanılıyor. Sunucu bilgilerini paylaşmam malesef imkansız.
  • 13-09-2012, 00:15:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400.000 bine yakın list var fakat aktif olarak bir kısmı kullanılıyor. Sunucu bilgilerini paylaşmam malesef imkansız.
    Sunucu bilgilerim den kastım kaç mbit hat ? hangi lokasyon ?
  • 13-09-2012, 02:27:08
    #5
    Türkiye lokasyon standart 100mbit hat. Mailler asla spam değildir.
  • 13-09-2012, 09:14:00
    #6
    400k listeyi 50k 50k bölüp de cool sender'a yükleyin. O zaman bir sorun kalmayacaktır. Ayrıca cool sender'da "unsubscribe" olayı mevcut değil. Bu sebeple php scriptler kullanmanızda fayda var.
  • 13-09-2012, 10:13:38
    #7
    Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400k listeyi 50k 50k bölüp de cool sender'a yükleyin. O zaman bir sorun kalmayacaktır. Ayrıca cool sender'da "unsubscribe" olayı mevcut değil. Bu sebeple php scriptler kullanmanızda fayda var.
    Cevabınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz gibi bölünerek gönderiliyor . Fakat sıkıntı programın kendisi. Önerebiliceğiniz program varmı acaba ?
  • 15-09-2012, 18:22:13
    #8
    Advenced Mass Sender - AMS'yi önerebilirim. 2009'da kullanıyordum. Atomic mail sender da var. Bunda cpu canavarı değildir.

    Ayrıca vps'inizin CORE sayısını 2 veya 4 yaptırmanızı öneririn. Çift çekirdekte sorun çıkmayacaktır.