Merhabalar arkadaşlar;
Kurumsal bir müşterimizin kullandığı SMTP sunucular aynı zamanda uzak masa üstü üzerinden mail programının çalışma için kullanılıyor. Mevcur kullanılan program cool sender programı.
Cpu talan etmekte üstüne yok malefki. bu durumdan hem hizmet sağlayıcı firma olarak biz hemde müşterimiz bu konudan sıkılmış durumda.
Kullanan eden bilen arkadaşlarımız varsa program tavsiyesi alabilirmiyiz ?
Konuyu neden buraya açtım . vds sunucuda barındığından programın sanal sunucularda denenmiş olup cpu dostu bişeyler olması gerekmekte.
Saygılarımla
Toplu Mail programı tavsiyesi ? Cpu dostu bişeyler.
7
●841
- 12-09-2012, 20:10:35
- 12-09-2012, 23:52:44400.000 bine yakın list var fakat aktif olarak bir kısmı kullanılıyor. Sunucu bilgilerini paylaşmam malesef imkansız.
- 13-09-2012, 00:15:16Üyeliği durdurulduSunucu bilgilerim den kastım kaç mbit hat ? hangi lokasyon ?MahsumCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2012, 02:27:08Türkiye lokasyon standart 100mbit hat. Mailler asla spam değildir.
- 13-09-2012, 10:13:38Cevabınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz gibi bölünerek gönderiliyor . Fakat sıkıntı programın kendisi. Önerebiliceğiniz program varmı acaba ?Garamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle