Merhabalar arkadaşlar;
Kurumsal bir müşterimizin kullandığı SMTP sunucular aynı zamanda uzak masa üstü üzerinden mail programının çalışma için kullanılıyor. Mevcur kullanılan program cool sender programı.
Cpu talan etmekte üstüne yok malefki. bu durumdan hem hizmet sağlayıcı firma olarak biz hemde müşterimiz bu konudan sıkılmış durumda.
Kullanan eden bilen arkadaşlarımız varsa program tavsiyesi alabilirmiyiz ?
Konuyu neden buraya açtım . vds sunucuda barındığından programın sanal sunucularda denenmiş olup cpu dostu bişeyler olması gerekmekte.
Saygılarımla