400k listeyi 50k 50k bölüp de cool sender'a yükleyin. O zaman bir sorun kalmayacaktır. Ayrıca cool sender'da "unsubscribe" olayı mevcut değil. Bu sebeple php scriptler kullanmanızda fayda var.
Cevabınız için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz gibi bölünerek gönderiliyor . Fakat sıkıntı programın kendisi. Önerebiliceğiniz program varmı acaba ?