• 10-09-2012, 23:55:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginiz için teşekkür ederim. putty de hata almaktayım.



    linux vps servere bağlanmak istiyorum.



    Deneyeceğim teşekkür ederim.



    evet putty ile bağlanılabilir ama hata alıyorum o programda
    ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
  • 10-09-2012, 23:56:29
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Ücretsiz olarak linux vps edindim. servere hangi yardımcı program ile bağlanabilirim ?


    Konu yanlış yerde ise taşınmasını rıca edıyorum.
    Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
  • 11-09-2012, 00:04:10
    #12
    SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
    zaten Putty ile consola bağlanmaya çalıştım

    Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
    port numarası bana verilen kontrol panelinde belirtilmiş zaten
  • 11-09-2012, 00:20:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten Putty ile consola bağlanmaya çalıştım



    port numarası bana verilen kontrol panelinde belirtilmiş zaten
    özel mesajla yollayın bakalım bi. yardımımız dokunabilir belki.
  • 11-09-2012, 00:31:28
    #14
    Bence sizin linux versiyonu ne onu öğrenmek daha doğru olur sonra putty ile herşeyi yaparsınız vncserver kurarsanız windows gibide kullanırsınız yardım isterseniz bu konuda yardımcı olurum
  • 11-09-2012, 00:58:32
    #15
    Pardon yanlış anlamışım ):
  • 16-09-2012, 20:19:56
    #16
    Hepinize teker teker teşekkür ederim. Sağlık sorunları nedeni ile ilgilenemiyorum. Rahatsızlıgı atlatabilirsem konuyu tekrar aktif edeceğim. Sağlıcakla kalın

    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ssh programını kullanabilirsiniz.
    MyHostingim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, putty kullanabilirsiniz.
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlat > arama(search) > mstsc ya da uzak masaüstü yazarak bağlanabilirsiniz.
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux demişti arkadaş ama
    x3440 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linux putty'den
    bağlanılmıyormu?
    benmi yanlış hatırlıyorum (:
    Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
    SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
    Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesajla yollayın bakalım bi. yardımımız dokunabilir belki.
    rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sizin linux versiyonu ne onu öğrenmek daha doğru olur sonra putty ile herşeyi yaparsınız vncserver kurarsanız windows gibide kullanırsınız yardım isterseniz bu konuda yardımcı olurum
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon yanlış anlamışım ):