SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
zaten Putty ile consola bağlanmaya çalıştım

Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
port numarası bana verilen kontrol panelinde belirtilmiş zaten