Hepinize teker teker teşekkür ederim. Sağlık sorunları nedeni ile ilgilenemiyorum. Rahatsızlıgı atlatabilirsem konuyu tekrar aktif edeceğim. Sağlıcakla kalın

mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ssh programını kullanabilirsiniz.
MyHostingim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, putty kullanabilirsiniz.
LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlat > arama(search) > mstsc ya da uzak masaüstü yazarak bağlanabilirsiniz.
aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux demişti arkadaş ama
x3440 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
linux putty'den
bağlanılmıyormu?
benmi yanlış hatırlıyorum (:
Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
SüleymanYılmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
Birkur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özel mesajla yollayın bakalım bi. yardımımız dokunabilir belki.
rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sizin linux versiyonu ne onu öğrenmek daha doğru olur sonra putty ile herşeyi yaparsınız vncserver kurarsanız windows gibide kullanırsınız yardım isterseniz bu konuda yardımcı olurum
LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon yanlış anlamışım ):