Hepinize teker teker teşekkür ederim. Sağlık sorunları nedeni ile ilgilenemiyorum. Rahatsızlıgı atlatabilirsem konuyu tekrar aktif edeceğim. Sağlıcakla kalın
Ssh programını kullanabilirsiniz.
Merhaba, putty kullanabilirsiniz.
başlat > arama(search) > mstsc ya da uzak masaüstü yazarak bağlanabilirsiniz.
Linux demişti arkadaş ama
linux putty'den
bağlanılmıyormu?
benmi yanlış hatırlıyorum (:
ssh portunuz değişik olabilir. firmaya mail atıp ssh portunu sorabilirsiniz.
Uzakdan Masa Üstü Gibi Bağlanamazsınız Hocam Putty İle
özel mesajla yollayın bakalım bi. yardımımız dokunabilir belki.
Bence sizin linux versiyonu ne onu öğrenmek daha doğru olur sonra putty ile herşeyi yaparsınız vncserver kurarsanız windows gibide kullanırsınız yardım isterseniz bu konuda yardımcı olurum
Pardon yanlış anlamışım ):