• 09-08-2012, 10:45:41
    #1
    Merhaba Vps Sunucuma İp Üzerinde 3,5 gbit saldırı oluyor bunu engelleyebilecek sunucu arıyorum .fiyatlarınızı belirtirseniz sevinirim.
  • 09-08-2012, 10:48:33
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Bütçeniz ve barındıracağınız sitelerin içeriği nedir? Vps ile 3.5 gbit biraz sıkıntılı.
  • 09-08-2012, 11:37:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bunun için size TR İsterseniz DGN , Yurtdışı isterseniz Hetzner Önerebilirim. Almanya teklifinde bulunmak istiyorum size İstediğiniz özellikleri yazarsanız dönüş yapabilirim
  • 09-08-2012, 13:35:58
    #4
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Vps Sunucuma İp Üzerinde 3,5 gbit saldırı oluyor bunu engelleyebilecek sunucu arıyorum .fiyatlarınızı belirtirseniz sevinirim.
    buralarda uğraşma direk cesur.net ulaş senin ilacın onda ama 3,5 gb gerçekten deli rakam öyle Türkiye dgn vs olacak işler değildir sadece parana yazık olur
  • 09-08-2012, 23:05:38
    #5
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buralarda uğraşma direk cesur.net ulaş senin ilacın onda ama 3,5 gb gerçekten deli rakam öyle Türkiye dgn vs olacak işler değildir sadece parana yazık olur
    Benin Kimseye Zararım Olmaz Blogum Var Yazılarımı Yazarım O Kadar Ama Artık İp blokladı Veri Merkezi Tamamen Kapatıldı Sunucu :S
  • 09-08-2012, 23:08:17
    #6
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benin Kimseye Zararım Olmaz Blogum Var Yazılarımı Yazarım O Kadar Ama Artık İp blokladı Veri Merkezi Tamamen Kapatıldı Sunucu :S

    saldırı alıyorum dediğiniz için yazdım 3,5 gb saldırıyı türkiye de kimse kesemez
  • 09-08-2012, 23:14:24
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buralarda uğraşma direk cesur.net ulaş senin ilacın onda ama 3,5 gb gerçekten deli rakam öyle Türkiye dgn vs olacak işler değildir sadece parana yazık olur
    Dgn üstesinden geliyor kemal üstad, paçavra gibi atmayalım hemen
  • 09-08-2012, 23:15:37
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dgn üstesinden geliyor kemal üstad, paçavra gibi atmayalım hemen

    Hocam Sabah Siz Söyledikten Sonra Telefon İle Görüştüm Bu Bize Ağır Gelir Dediler.
  • 09-08-2012, 23:17:31
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dgn üstesinden geliyor kemal üstad, paçavra gibi atmayalım hemen

    usta 3,5 gb Türkiye ye bir gömlek ağır gelir veya çoooooook yüksek fiyatlar istenir buda doğaldır

    ben isterim ki bu paralar yurd dısına cıkmasın ama alt yapımız olmadan her yere apartman dikiyoruz sonra pisliklerimiz sokaklara akıyor

    örnek berbat ama bir Türkiye gerçeği