Dgn üstesinden geliyor kemal üstad, paçavra gibi atmayalım hemen
usta 3,5 gb Türkiye ye bir gömlek ağır gelir veya çoooooook yüksek fiyatlar istenir buda doğaldır
ben isterim ki bu paralar yurd dısına cıkmasın ama alt yapımız olmadan her yere apartman dikiyoruz sonra pisliklerimiz sokaklara akıyor
örnek berbat ama bir Türkiye gerçeği