Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dgn üstesinden geliyor kemal üstad, paçavra gibi atmayalım hemen

Hocam Sabah Siz Söyledikten Sonra Telefon İle Görüştüm Bu Bize Ağır Gelir Dediler.