• 25-11-2010, 16:41:55
    #10
    HaCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartına gerek yok vpsde yaparsın bunları boşuna sunucu alma tabi para çok diyosan o ayrı bir konu
    Nasıl gerek yok? Videoyu kesip biçmek için programa atmam lazım. Atınca ekran kartı olmadığı için hata veriyor
  • 25-11-2010, 16:51:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iletişime geçerseniz yardımcı oluruz.

    msn@elitbir.net
  • 25-11-2010, 17:24:29
    #12
    Ekran kartına ihtiyaç olduğunu sanmıyorum.. Onboard bile yeter rip işi için. Megui, MKVMerge, VirtualDubMod aktif olarak kullanıyorum bir problemde yaşamadım.. Hata vermesi codeclerinizden kaynaklanıyordur
  • 26-11-2010, 21:40:57
    #13
    Merhaba,

    Hizmet tarafımızca sağlanmıştır.