Ekran kartına ihtiyaç olduğunu sanmıyorum.. Onboard bile yeter rip işi için. Megui, MKVMerge, VirtualDubMod aktif olarak kullanıyorum bir problemde yaşamadım.. Hata vermesi codeclerinizden kaynaklanıyordur