HaCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartına gerek yok vpsde yaparsın bunları boşuna sunucu alma tabi para çok diyosan o ayrı bir konu
Nasıl gerek yok? Videoyu kesip biçmek için programa atmam lazım. Atınca ekran kartı olmadığı için hata veriyor