• 05-11-2010, 23:21:27
    #1
    Konuyu Yanlış Yerde Acmış olabilirim düzeltirseniz sevinirim

    arkadaşlarla bi konu tartışıyoruz ve bunu merak ettim r10 da bir konu acalımda dogrusunu ogrenelim dedik her kafadan bir ses cıkıyor cunku "bir datacenter alsak ne kadar eder?" soru bu cevap verirseniz memnun kalırız teşekkurler
  • 05-11-2010, 23:22:45
    #2
    Çok para eder.
  • 05-11-2010, 23:24:20
    #3
    Datacenter alınmaz açılır.Bunun ile ilgili dökümanları forumda ararsanız çok bulursunuz.
  • 05-11-2010, 23:24:41
    #4
    Tek başına yapacağın bir iş değil

    -Bu konuda uzman olman lazım
    -Teknik destek vs. bilmen lazım
    -Sabırlı olman lazım miletin derdi bitmez
    -Makinelerin sağlam olması lazım vs. vs. vs.
    Yani kafanı yorma boşuna
  • 05-11-2010, 23:28:16
    #5
    ya şimdi güzel soyluyorsunuzda sadece bir düşünce bu bi tartışma beyin fırtınası anladınızmı sadece bir düşünce duyudk ordan burdan adam almiş 18.5 Milyara yani bilmiyoz edermi aslında düşününce en kötü 200 TL den başlıyor aylık kirası yanı normal gibi geliyor ama tam fiyat ne kadar olur onu bilmiyoz bi soralım dedik
  • 05-11-2010, 23:30:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Firtina59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya şimdi güzel soyluyorsunuzda sadece bir düşünce bu bi tartışma beyin fırtınası anladınızmı sadece bir düşünce duyudk ordan burdan adam almiş 18.5 Milyara yani bilmiyoz edermi aslında düşününce en kötü 200 TL den başlıyor aylık kirası yanı normal gibi geliyor ama tam fiyat ne kadar olur onu bilmiyoz bi soralım dedik
    Ne dediğini sen anlıyormusun?Ben anlamadımda o yüzden soruyorum.
  • 05-11-2010, 23:31:57
    #7
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne dediğini sen anlıyormusun?Ben anlamadımda o yüzden soruyorum.
    tamam seni geceleim ozaman
  • 05-11-2010, 23:32:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    beyler ne kadar eder demiş siz çok eder gibi laflarda bulunmuşsunuz açıklasanıza
  • 05-11-2010, 23:33:11
    #9
    UnsterblicH35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler ne kadar eder demiş siz çok eder gibi laflarda bulunmuşsunuz açıklasanıza
    sende merak ettin demi hacı