arkadaşlarla bi konu tartışıyoruz ve bunu merak ettim r10 da bir konu acalımda dogrusunu ogrenelim dedik her kafadan bir ses cıkıyor cunku "bir datacenter alsak ne kadar eder?" soru bu
cevap verirseniz memnun kalırız teşekkurler
55
●2.797
cevap verirseniz memnun kalırız teşekkurler
sadece bir düşünce bu bi tartışma beyin fırtınası
anladınızmı sadece bir düşünce duyudk ordan burdan adam almiş 18.5 Milyara yani bilmiyoz edermi aslında düşününce en kötü 200 TL den başlıyor aylık kirası yanı normal gibi geliyor ama tam fiyat ne kadar olur onu bilmiyoz bi soralım dedik
seni geceleim ozaman