Konuyu Yanlış Yerde Acmış olabilirim düzeltirseniz sevinirim
arkadaşlarla bi konu tartışıyoruz ve bunu merak ettim r10 da bir konu acalımda dogrusunu ogrenelim dedik her kafadan bir ses cıkıyor cunku "bir datacenter alsak ne kadar eder?" soru bu

cevap verirseniz memnun kalırız teşekkurler