Talebe Menu Vps 4 Stok
11
●863
- 17-12-2009, 22:36:41Eposta Aktivasyonu GerekmekteBen sizin konunuzu baltalayacak kadar muhtac degilim. Benim sizin ekmeginizde gözüm yok. Temayi benim editledigim sekilde kullanan 3 site vardir 1 tanesi alfabilisim.net dir, 3 site icinde temanin ücreti ödenmistir.Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz orjinalinin resmini koyuyorsunuz siz orjinal halini kullanmiyorsunuz benim editledigim halini kullaniyorsunuz. Kullandiginiz 3 flash resmi sahsima ait gerekirse psd lerin screenlerinide koyayim. Temanin orjinal halinde flash sadece ana sayfada gösteriliyor ben onu kendim her sayfaya koydum. Bu
grafigi ben degistirdim. Hizmez sözlesmesi oldugu gibi alinmis bari firma isminide degistirmeseydiniz.
Bakiniz:
http://www.alfabilisim.net/sozlesmeler.php
http://www.direknet.com/sozlesmeler.php
Ve hala gelmis burda üste cikmaya calisiyorsunuzya helal olsun sizin kisiliginize.
grafigi ben degistirdim. Hizmez sözlesmesi oldugu gibi alinmis bari firma isminide degistirmeseydiniz.