• 17-12-2009, 17:42:05
    #1
    Direknet'ten Öğrencilere Mujde Cok uygun fiyatlara VPS sahibi olabilirsiniz..


    SON GÜN 21.12.2009




    İşlemci : Core2Duo E460 CPU
    Disk Alanı : 20 GB Hdd
    Ram : 256 MB DDR2
    Trafik : 50 GB
    İşletim Sistemi : Windows 2003 / CENTOS
    Kontrol Paneli : Plesk 8.6 Ücretsiz / Cpanel 11
    İp Adeti : 1 Adet İp ( ilave ıp 2 TL)
    Bağlantı : 15 Mbit
    Datacenter : Profilo
    Fiyatı: 19 TL + Kdv


    4 Stoktan Kalan 4


    Firma Adı Direknet Bilişim Hizmetleri:
    YS Belgesi: (-)
    Firma Web : http://www.direknet.com
    E-mail : info@direknet.com
    Tel : 0266 239 55 05
    Vergi Num: 6430344174
    Adres: Eski Kuyumcular Mah Çankaya Sokak DEMİREL İşhanı Kat:1 /20
    Balıkesir/Merkez
  • 17-12-2009, 17:54:34
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Temanizi nerden aldiniz cok merak ettim? Alfabilisim.net den olabilirmi?
  • 17-12-2009, 17:59:00
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Direknet cevabinizi bekliyorum!
  • 17-12-2009, 18:01:03
    #4
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanizi nerden aldiniz cok merak ettim? Alfabilisim.net den olabilirmi?
    Burdan bakabilirsiniz temademo
  • 17-12-2009, 18:03:25
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Direknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan bakabilirsiniz temademo
    Su anda cikmak zorundayim Askin beye durumu bildirecegim bu bir. Ikincisi ise ben o temayi aldim ve cok degisiklik yaptim, ve sizde temanizdada benim yapmis oldugum degisiklikler var. Kimi kandirmaya calisiyorsunuz? Siz gidin kendinizi kandirin!
  • 17-12-2009, 18:07:41
    #6
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su anda cikmak zorundayim Askin beye durumu bildirecegim bu bir. Ikincisi ise ben o temayi aldim ve cok degisiklik yaptim, ve sizde temanizdada benim yapmis oldugum degisiklikler var. Kimi kandirmaya calisiyorsunuz? Siz gidin kendinizi kandirin!
    Bu konu hakkında bir sorun var ise msn den gorusebilirsiniz benimle aktif temanın kendisinden bizzat ben satın almadım ama sizin sitenize benzeyen bir suru tema var hepsi hazır tema sonucta..
  • 17-12-2009, 19:43:00
    #7
    Bu temayı 35 tl ye satıyorlar
  • 17-12-2009, 19:45:57
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu temayı 35 tl ye satıyorlar
    Kim satiyor?
  • 17-12-2009, 19:58:35
    #9
    Ben satış yapmak için açtıgım konular baltalanıyor kimsenin temasınıda almadım
    yeni başlayanları ezmek yada kucumsemekte adet olmuş R10 da hiç yakışmıyor bu foruma googlede gezin aktifeylul-09 tema diye onlarca sitede goruceksiniz nedense azrail gibi bana yapışıp nerden aldın bunu gibi bir soru ile yaklaştıgınızı anlamış degilim Vede bunuda belirtmek istiyorum R10 forumlarında Direknet olarak satış yapmayacağım burada satış yapanlar yeterli buraya bir firma temamı caldın diye cıkıp bir başkasına taş atıyorsa bu temayı size ozelmi yazmışlar merak ediyorum. vede tekrar belirtiyorum bu temayı whmcstema adresinden de satın almadım oranın yaptıgı bir tema oldugunuda kabul ediyorum Umarım temamı caldın diye diger aynı temadan olan siteleri araştırıp onlarda sorarsınız eser bey.