Ben satış yapmak için açtıgım konular baltalanıyor kimsenin temasınıda almadım
yeni başlayanları ezmek yada kucumsemekte adet olmuş R10 da hiç yakışmıyor bu foruma googlede gezin aktifeylul-09 tema diye onlarca sitede goruceksiniz nedense azrail gibi bana yapışıp nerden aldın bunu gibi bir soru ile yaklaştıgınızı anlamış degilim Vede bunuda belirtmek istiyorum R10 forumlarında Direknet olarak satış yapmayacağım burada satış yapanlar yeterli buraya bir firma temamı caldın diye cıkıp bir başkasına taş atıyorsa bu temayı size ozelmi yazmışlar merak ediyorum. vede tekrar belirtiyorum bu temayı whmcstema adresinden de satın almadım oranın yaptıgı bir tema oldugunuda kabul ediyorum Umarım temamı caldın diye diger aynı temadan olan siteleri araştırıp onlarda sorarsınız eser bey.
Ben sizin konunuzu baltalayacak kadar muhtac degilim.
Benim sizin ekmeginizde gözüm yok. Temayi benim editledigim sekilde kullanan 3 site vardir 1 tanesi alfabilisim.net dir, 3 site icinde temanin ücreti ödenmistir.
Siz orjinalinin resmini koyuyorsunuz siz orjinal halini kullanmiyorsunuz benim editledigim halini kullaniyorsunuz. Kullandiginiz 3 flash resmi sahsima ait gerekirse psd lerin screenlerinide koyayim. Temanin orjinal halinde flash sadece ana sayfada gösteriliyor ben onu kendim her sayfaya koydum. Bu

grafigi ben degistirdim. Hizmez sözlesmesi oldugu gibi alinmis bari firma isminide degistirmeseydiniz.
Bakiniz:
http://www.alfabilisim.net/sozlesmeler.php http://www.direknet.com/sozlesmeler.php
Ve hala gelmis burda üste cikmaya calisiyorsunuzya helal olsun sizin kisiliginize.